.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند.

استمداد کشاورزان برای حل مشکل ۵ ساله آب‌بندان «بصرا» لاله آباد بابل
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند. (ادامه)
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند. ۳ عضو شورای شهر سلب عضویت قطعی شدند
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
هیات حماس قاهره را بدون نتیجه برای مذاکرات انجام شده ترک کرده است. توقف مذاکرات غزه در قاهره / هیات حماس نشست را ترک کرد
هیات حماس قاهره را بدون نتیجه برای مذاکرات انجام شده ترک کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)

شمال نیوز: در جریان برگزاری انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد. صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد
شمال نیوز: در جریان برگزاری انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد.(ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد. درودگر از نساجی رفت+ متن خداحافظی
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
با توجه به صحبت رییس سازمان بورس مبنی بر اینکه احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود، اواخر آذرماه باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم. نحوه و جزئیات پرداخت سود سهام عدالت
با توجه به صحبت رییس سازمان بورس مبنی بر اینکه احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود، اواخر آذرماه باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم.(ادامه)
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت. ماجرای تعطیلی شنبه‌ها به کجا رسید؟
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی(يادداشت)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.(ادامه)
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. اصرار قالیباف بر استیضاح وحیدی حتی در شب حادثه شاهچراغ/ مجلس به دستور رهبری عمل نکرد
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
احتمال می‌رود که شکایت ایران در دادگاه ویژه‌ای با حضور نمایندگان دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد. نکته‌ای که وجود دارد آن است که موافقت‌نامه ایران و کره در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری بوده و به اختلافاتی که مستقیما از سرمایه‌گذاری ناشی شده، اشاره شده است. پشت صحنه شکایت ایران از کره جنوبی
احتمال می‌رود که شکایت ایران در دادگاه ویژه‌ای با حضور نمایندگان دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد. نکته‌ای که وجود دارد آن است که موافقت‌نامه ایران و کره در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری بوده و به اختلافاتی که مستقیما از سرمایه‌گذاری ناشی شده، اشاره شده است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است. تایید واردات خودرو های کارکرده در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.(ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط 2 کشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر 2 طرف است. گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است / از روابط با مصر استقبال می‌کنیم / ازسرگیری دوباره روابط با عربستان نتیجه سیاست خوب دولت آقای رئیسی است/ سیاست رژیم صهیونیستی ایجاد اختلاف و نبود آرامش در منطقه است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط 2 کشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر 2 طرف است.(ادامه)
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند. فروش خودروهای خودروسازان خصوصی تا یک سال با قیمت بهمن ۱۴۰۱
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم. بلایی که سر خانواده تختی آوردیم بر سر خانواده پوراحمد نیاوریم
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم.(ادامه)
طبق این نامه این عضو شورا تعلیق و طبق قانون تا ٢ ماه برای رفع تعلیق وی فرصت داریم. تعلیق عضو شورای شهر/ محتوای پرونده محرمانه است
طبق این نامه این عضو شورا تعلیق و طبق قانون تا ٢ ماه برای رفع تعلیق وی فرصت داریم.(ادامه)
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای فوق‌العاده به ریاست صادق آملی لاریجانی، اصلاح مغایرت‌های بودجه ۱۴۰۲ با سیاست‌های کلی نظام توسط مجلس را بررسی کرد. گلایه آملی لاریجانی از اظهارات برخی نمایندگان مجلس/ اظهارنظرهای برخی نمایندگان اشتباه است
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای فوق‌العاده به ریاست صادق آملی لاریجانی، اصلاح مغایرت‌های بودجه ۱۴۰۲ با سیاست‌های کلی نظام توسط مجلس را بررسی کرد.(ادامه)
فدراسیون فوتبال بین سه راهی/ فدراسیون فوتبال بین سه راهی
اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اصرار دارند مدیران فدراسیون یک مذاکره رو در رو با امیر قلعه نویی داشته باشند و سوتفاهم های ایجاد شده در ماجرای برنامه خواستن از گزینه های ایرانی تیم ملی که موجب دلخوری شدید قلعه نویی شده بود را برطرف کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.